bannerbm

  • promosi pggov cukai tanah
  • isejahtera2
  • e Bayar
  • bannermyid
  • penang alert
Carian
Carian Sahaja:
Jumlah: 23 hasil carian ditemui.
Laman 1 of 2

Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan

Dicipta pada 04 Februari 2009. Posted in Piagam Pelanggan

...  2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Tempoh 7 Hari Bekerja 3 Memastikan semua pegawai PDTDTL Mencapai 5 hari berkursus dalam setahun.  ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan November 2015

Dicipta pada 11 Januari 2016. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Oktober 2015

Dicipta pada 09 November 2015. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan September 2015

Dicipta pada 06 Oktober 2015. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Ogos 2015

Dicipta pada 03 September 2015. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Julai 2015

Dicipta pada 13 Ogos 2015. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Jun 2015

Dicipta pada 22 Julai 2015. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Mei 2015

Dicipta pada 22 Julai 2015. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan April 2015

Dicipta pada 22 Julai 2015. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Mac 2015

Dicipta pada 22 Julai 2015. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Februari 2015

Dicipta pada 04 Mac 2015. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Disember 2014

Dicipta pada 05 Januari 2015. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan November 2014

Dicipta pada 05 Januari 2015. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Oktober 2014

Dicipta pada 07 November 2014. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan September 2014

Dicipta pada 03 Oktober 2014. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Ogos 2014

Dicipta pada 17 September 2014. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Julai 2014

Dicipta pada 08 Ogos 2014. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Mei 2014

Dicipta pada 21 Julai 2014. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Jun 2014

Dicipta pada 02 Julai 2014. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

... 5 Hari. 100 % 2 Memberi Maklumbalas Terhadap Setiap Aduan dan Pertanyaan Dalam Tempoh 7 Hari Bekerja 100 % 3 Melaksanakan Sekurang-kurangnya 95% Daripada ...
qrcode

Scan Kod QR Untuk Melayari Laman Web Ini Menggunakan Peralatan Mudahalih

Pautan Sosial & Web 2.0

fb2 flickr IconPinbook

Undian

Adakah Perkhidmatan Online Yang Disediakan Memudahkan Anda?

Ya - 40%
Tidak - 60%

Hubungi Kami

Pejabat Daerah Dan Tanah Timur Laut Pulau Pinang
Tingkat 50 & 51 KOMTAR,
10000 PULAU PINANG

Tel  : 04-6505523
Fax  : 04-2616137
Emel : Alamat e-mel ini dilindungi daripada spambots. Anda perlukan JavaScript diaktifkan untuk memaparkannya.