bannerbm

  • mobileapps

     

  • AppSejahtera

     

  • banner ebayar bm

     

  • bannermyid
  • penang alert
  • promo portal

  • BANNER BANK NEGARA
  • banner CAT bm
  • M21

     

Carian
Carian Sahaja:
Jumlah: 52 hasil carian ditemui.
Laman 1 of 3

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Disember 2017

Dicipta pada 15 Januari 2018. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah Bil Jenis Perkhidmatan Pencapaian 1 Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap) 100 % 2 Aduan Di ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan November 2017

Dicipta pada 04 Disember 2017. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah Bil Jenis Perkhidmatan Pencapaian 1 Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap) 100 % 2 Aduan Di ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Oktober 2017

Dicipta pada 29 November 2017. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah Bil Jenis Perkhidmatan Pencapaian 1 Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap) 100 % 2 Aduan Di ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan September 2017

Dicipta pada 12 Oktober 2017. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah Bil Jenis Perkhidmatan Pencapaian 1 Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap) 100 % 2 Aduan Di ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Ogos 2017

Dicipta pada 11 September 2017. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah Bil Jenis Perkhidmatan Pencapaian 1 Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap) 100 % 2 Aduan Di ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Julai 2017

Dicipta pada 11 September 2017. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah Bil Jenis Perkhidmatan Pencapaian 1 Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap) 100 % 2 Aduan Di ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Jun 2017

Dicipta pada 12 Julai 2017. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pengurusan Daerah Bil Jenis Perkhidmatan Pencapaian 1 Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap) 100 % 2 Aduan Di ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Mei 2017

Dicipta pada 09 Jun 2017. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan Bil Jenis Perkhidmatan Pencapaian 1 Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap) 100 % 2 Aduan ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan April 2017

Dicipta pada 09 Jun 2017. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan Bil Jenis Perkhidmatan Pencapaian 1 Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap) 100 % 2 Aduan ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Mac 2017

Dicipta pada 09 Jun 2017. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan Bil Jenis Perkhidmatan Pencapaian 1 Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap) 100 % 2 Aduan ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Februari 2017

Dicipta pada 02 Mac 2017. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan Bil Jenis Perkhidmatan Pencapaian 1 Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap) 100 % 2 Aduan ...

Pencapaian Piagam Pelanggan Bulan Januari 2017

Dicipta pada 20 Februari 2017. Posted in Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan Bil Jenis Perkhidmatan Pencapaian 1 Pembayaran Bil / Tuntutan Dalam Tempoh 3 Hari (Dokumen Lengkap) 100 % 2 Aduan ...

<span class="highlight">Perkhidmatan</span> Online

Dicipta pada 21 Julai 2014. Posted in Perkhidmatan

1. Sistem Permohonan Bantuan Ke Institut Pengajian Tinggi Awam 2. Sistem eBayar 3. Sistem iSejahtera 4. Penang Information and Complaints System 5. Sistem Perolehan Negeri Pulau Pinang 6. Pembayaran ...

FAQ

Dicipta pada 16 Jun 2014. Posted in Mengenai Jabatan

... bersepadu melalui penggunaan komputer sepenuhnya bagi mencapai hasrat kerajaan untuk melaksanakan Kerajaan Elektronik dalam perkhidmatan awam. 5.Apakah urusan tanah yang terlibat dalam projek ...

Piagam Pelanggan Bahagian Perundangan

Dicipta pada 11 Mac 2014. Posted in Piagam Pelanggan

Bil Jenis Perkhidmatan 1 Mengemukakan Kronologi, Laporan Kes dan Deraf Afidavit dan Pandangan Undang-Undang ke Pejabat Penasihat Undang-Undang Negeri / Mahkamah Tinggi ...

Objektif Zon Tanah 3

Dicipta pada 22 Mac 2012. Posted in Zon Tanah3

i)          Mewujudkan Suasana Kerja Yang Lebih  Selesa Terutama Di Kaunter ii)         Memudahkan Pencarian Dokumen-Dokumen Yang Berkaitan iii)        Memberi Perkhidmatan Berkualiti Kepada Pelanggan ...
qrcode

Scan Kod QR Untuk Melayari Laman Web Ini Menggunakan Peralatan Mudahalih

Pautan Sosial & Web 2.0

fb2 flickr IconPinbook Twitter 

Undian

Adakah Perkhidmatan Online Yang Disediakan Memudahkan Anda?

Ya - 40%
Tidak - 60%

Hubungi Kami

Pejabat Daerah Dan Tanah Timur Laut Pulau Pinang
Tingkat 50 & 51 KOMTAR,
10000 PULAU PINANG

Tel  : 04-6505523
Fax  : 04-2616137
Emel : Alamat e-mel ini dilindungi daripada spambots. Anda perlukan JavaScript diaktifkan untuk memaparkannya.